torsdag 10 september 2015

Une 3-in-1 mascara

Jag har länge tääänkt att jag ska testa Unes mascaror, men av någon anledning inte kommit mig för förrän nu. Jag letar främst efter förlängande mascaror, och denna lovar att ge både längd och volym. Mascaran är av 100% naturligt ursprung.
















































Jag har Unes 3 in 1 mascara i brunt. Förpackningen är en odramatisk plasthistoria, inte den allra snyggaste jag sett men den fungerar. Borsten är i gummi och jag gillar den.
































Jag gillar effekten av denna mascara. Den ger precis vad jag letar efter, längd snarare än volym. Det krävs inte att jag jobbar jättemycket med den på fransarna för att få effekt, men den går att bygga på i fler lager.

Den sitter bra under dagen och ger mig inga pandaögon. När jag haft den på mig 10-12 timmar smular den något, men det är minimalt. Jag tvättar enkelt bort den med vatten.

Betyg: 4,5 av 5. Det där lilla extra fattas för högsta betyg. Köpa igen? Jo men visst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar