måndag 3 augusti 2015

Två favoritprodukter

Guerlains underbara läppstift Rouge G (i en nyans jag haft så länge att jag inte minns namnet, hjälp!?) och min Holy Grail highlighter Living Luminizer från RMS Beauty är två produkter jag inte ens tänker recensera. Jag har använt dem i flera år och älskar. Även om jag prövar nya produkter inom respektive kategori kommer de alltid finnas i min sminkväska.






























En tung, lyxig förpackning som dessutom innehåller en spegel. Felfri. Dessutom omöjlig att tappa bort på grund av storleken.



































...och denna är drygheten själv.

















































Gammal bild med båda produkterna på fejjan. Mina oifyllda ögonbryn får mig att rysa hahahah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar