fredag 6 mars 2015

Lily Lolo Natural Lip Gloss i 'Scandalips'

Lily Lolos natural lip gloss finns i min favoritkategori bland prisvärda läppglans, och Scandalips är inget undantag. Innehåller precis som färgen Whisper jojobaolja och vitamin E och ska vårda läpparna.























































Det enda jag har att klaga på är att det är en filtapplikator, jag föredrar pensel. Annars sjukt prisvärt och väldigt snyggt. De senaste veckorna har mina läppar varit sååå torra och varje gång jag velat ha något mer än läppbalsam är det detta glans jag sträckt mig efter. Hållbarheten är några timmar högst, men det tar inte slut i första taget så det är bara att smocka på mer!





















Färgen är galet snygg också. På mig blir den ljust hallonrosa och mysig.






Betyg: 5 av 5! Köpa igen? Jaaa denna fina året-runt-nyans vill jag alltid ha i väskan. Kostar 159kr hos Softskin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar