lördag 28 februari 2015

Wish list mars

Följande produkter suktar jag lite extra efter den här månaden. Min stora önskelista är det hundratals produkter på men av olika anledningar vill jag ha dessa liiiite mer...





Jag ska snart ge mig på att göra egen flytande tvål genom att följa denna procedur. Blodapelsin är min ABSOLUTA favoritdoft och smak av alla fruktiga dofter och smaker. Kan inte bli fel!


Som sagt...


Jag har gjort slut på min resestorlek av Dr Alkaitis rengöring men använder fortfarande endel av de övriga produkterna i serien. Därför behöver jag en in-between-rengöring, innan jag börjar testa Yüli som är mitt nästa projekt. Nourish verkar OK och är dessutom inte jättestor och borde inte ta superlång tid att ta slut på.


Jag älskar som bekant läppglans. Just detta fick jag craving på efter att ha sett en av SunKissAlbas youtubevideos. Neeej, jag har inte hennes läppar men jag kan låtsas!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar