lördag 17 januari 2015

Hudvård #2

För mitt eget minnes skull tänkte jag lista de varumärken jag är nyfiken på här. Jag har redan gjort det en gång och nu kommer tre nya som ska testas någon gång förhoppningsvis inom de närmsta fem åren!

La Bella Figura
Ett amerikanskt hudvårdsmärke som finns på Being Content. Just Being Content har bara ett par av deras oljor, serum och ögonserum, men produktlinjen är mycket större än så. De gör även makeup och parfymer men om dessa finns tillgängliga i Europa vet jag inte. Jag håller tummarna för att Being Content köper in fler av deras produkter!



Less is More
Inget hudvårdsmärke, men det slinker in här ändå. Just nu provar jag JMO och är nöjd, men har hört mycket gott om Less is More också. Finns på bland annat Being Content och Amazingy.


Neal's Yard Remedies
Frankinscenseserien! Många produkter och alla verkar lyxiga. Vill verkligen prova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar