tisdag 2 december 2014

Den värsta 1a advent i mitt liv

Första advent började sååå bra för mig. Jag och min bf spenderade dagen på spa (Sparadiset, riktigt nice, inget att klaga på!), fick massage, ansiktsbehandling, badade och myste. Jag var taggad eftersom jag börjat käka chlorella från Pukka och hade massa god mat hemma. Efter spat åt vi på Lilys Burger - tyckte det var mycket gott - sen promenerade vi och åkte hem.

När vi kommit hem gick det bara utför. Jag låg och mådde illa samt hade magkramper i flera timmar innan jag till slut var tvungen att spendera halva natten inne på toaletten där fler saker skedde på samma gång om vi säger så (kändes ungefär som att jag skulle dö) och mellan illamående/kramp/svettattackerna låg jag på golvet och frossade järnet. Jag som inte varit ordentligt magsjuk (spysjuk) på över 10 år och dessutom har grov emetofobi har inte haft så bra början på december...

Nåväl, förutom att ha missat en tenta (och blivit allergisk mot hamburgare och pommes i minst ett år) har jag nu att se fram emot indisk mat som min underbara sambo är och köper. Vet inte hur jag skulle klarat mig själv, har varit ett ynkligt knytte de senaste dagarna. Det kunde varit värre dock, till exempel hade jag inte ätit nåt ordentligt på hela dagen innan hamburgaren, så det fanns trots allt bara en måltid i magen, annars hade jag nog varit limmad vid toan betydligt längre... Får väl se det som KBT samt en riktigt detox haha!



























Tur att min goskille Alfonso legat limmad vid min sida och spunnit dag och natt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar