onsdag 12 november 2014

Snabbtitt på Nvey Eco Creme Deluxe Foundation

Jag har bara använt Creme Deluxe två gånger, och känner därför inte att jag kan ge den en ordentlig recension. Men lite snabbt kan jag säga att jag första användningen blev mycket positivt överraskad! Väldigt fin finish som gör att det inte ser ut som att jag har foundation på huden. Täckningen är mellan, den jämnar ut hudtonen fint men täcker såklart inte de värsta blemmorna. Till skillnad från de flesta andra naturliga foundations jag provat fungerar Creme Deluxe utmärkt att applicera med Real Techniques Expert Face brush, ett plus! Nedan i färgen 876.

Vid andra användningen var resultatet inte riktigt detsamma. Den smälte inte in i huden lika fint och det syntes att jag hade något på hyn. Kanske överapplicerade jag? Eller så var basen något annorlunda, kanske lite för oljig? Jag vet inte. Hur som kan jag tänka mig att köpa denna foundation i framtiden.











Riktigt nice! Lite olika ljus i bilderna tyvärr men tycker de visar hur bra den täcker rodnad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar