måndag 10 november 2014

Lily Lolo Natural Lip Gloss i Whisper

Detta läppglans har hängt med mig i flera år och jag har köpt om det igen och igen. Det är en bra skir vardags”färg” (ger ju knappt någon färg) och jag är faktiskt alltid på jakt efter liknande läppglans. En typisk MLBB nyans. Jag har märkt att det ser väldigt rosa ut i Lily Lolos nya förpackningar, i min (gamla) förpackning ser det vääldigt nude/beige ut.
Enligt Lily Lolo innehåller läppglanset vitamin E och jojobaolja som ska skydda läpparna samtidigt som det ger glans utan att vara klistrigt.


Jag gillar verkligen inte att Bloggers uppladdning av bilder lägger enormt mycket softfokus på vissa av mina bilder! Vad händer!?

Hur som. Jag tycker detta är en diskret och snygg färg som är användbar när en bara vill ha lite glans, alternativt ljusa upp läpparna lite. Snyggt till t.ex. sotade ögon. Glanset är väldigt återfuktande och helt oklistrigt, verkligen jätteskön formula. Så klart medför oklistrigheten att det inte heller är lika hållbart som andra mer klistriga läppglans, men det gör inget tycker jag. Det doftar gott av vanilj/kola och priset är väldigt överkomligt; £7.99 hos Naturisimo

Finns det något att klaga på hade jag önskat en penselapplikator istället för en filtapplikator och att hållbarheten varit något bättre. Men för det billiga priset tycker jag Lilys Lolos Natural Lip Gloss är en utomordentligt bra produkt!





Betyg: 5 av 5! En favorit. Köpa igen? Jaa garanterat. Kanske i någon annan färg då.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar