måndag 10 november 2014

Illamasqua Sheer Lipgloss Divine

Det här underbara läppglanset köpte jag efter att ha sett det hos Killer ColoursJag köpte det från Illamasquas webbshop, det var bra och snabb leverans. Jag gillar att ha sådana här ”somriga” färger på hösten när det är grått och regnigt ute, det höjer mitt humör rätt mycket.
































Jag älskar färgen och formulan är otroligt skön. Även om den heter "Sheer", täcker den min läppfärg vilket jag gillar. Hållbarheten är lång för ett läppglans vilket antagligen beror på att formulan är lite klistrig - dock inte så klistrig att hår fastnar eller läpparna klistrar ihop. Jag tycker formulan är precis lagom och ganska återfuktande. Även priset är ett stort plus. £16.50 kostar den på Illamasquas hemsida vilket för mig är ett helt överkomligt pris. 

Tyvärr är inte läppglanset ekologiskt, och jag har inte kikat på ingredienslistan. Jag är hellre glatt ovetandes. 




Betyg: 5 av 5! Köpa igen? Tror inte den kommer ta slut någon gång snart men JA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar