måndag 24 mars 2014

Saknad!

Jag har haft en lite jobbig period nu i mars, min lägenhet blev fuktskadad så jag inte kan bo här på 5 månader vilket innebar att mina katter fick flytta ner till mina föräldrar i Skåne tillfälligt. Sen kommer jag antagligen inte ha något jobb kvar eftersom avdelningen jag jobbar på läggs ner och 60 personer blivit varslade. Väldigt jobbigt MEN eftersom jag pluggar är jag inte i samma jobbiga situation som andra så det är jag tacksam för. Dock saknar både jag och min sambo katterna väääldigt mycket. Ingen som tar upp halva platsen i sängen på natten så vi får sova på kanten. Inget mer vaknande mitt i natten av att inte få luft för att en 8kilos-katt bestämt sig för att sova på ens bröst. Inget kattdregel (min ena kille dreglar alltid när vi gosar) på kläderna... Tur iallafall att min pappa är mycket lycklig över att få ha dessa små charmörer hos sig.



























...och där var gränsen för hur många bilder man får lägga upp i ett inlägg...!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar