tisdag 25 mars 2014

iHerb appen?

Igår tvättade jag håret med Avalon Organics Volumizing Rosemary schampoo. Tyvärr märkte jag direkt att mitt hår blev torrt och strävt, och när jag lusläste INCI var det såklart en sulfat i schampot... Synd för det kommer jag inte att använda igen...! Jag beställde direkt mina favorit Aubrey Organicsprodukter och tänkte jag skulle prova iHerb applikationen för iPhone. Funkade jättebra! Jag var lite orolig eftersom jag bytt adress, och när jag shoppar på iHerb via webbläsaren trycker jag bara på en knapp och så är min beställning genomförd, utan bekräftelser eller liknande. På appen var det dock fler steg och bekräftelser som skulle gås igenom innan beställningen genomfördes, vilket är bra.

Det är väldigt smidigt att bläddra genom produkter och spara på sin wishlist via appen också, kan vara värt att nämna. Nu ska jag käka lite frukost, dricka vitt te (väääldigt gott och innehåller många antioxidanter! OCH man kan koka te på samma te 2 gånger, ekonomiskt!) och läsa Game of Thrones. Sen blir det den sista packningen inför flytten och klockan ett idag går flyttlasset till Skärholmen och min pojkväns familj där vi kommer att bo i 5 månader... Hoppas min lägenhet är väldigt fin när jag kommer tillbaka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar