måndag 20 januari 2014

yoga

Den enda träningsformen jag faktiskt tycker är någorlunda rolig är yoga. Tyvärr är de mest populära yogaställena sviiindyra, alltså vem har råd att betala 7000 och uppåt för ett årskort? MEN som tur var finns Fitness 24 Seven vars yogapass i stan alltid är fullbokade men här i Kista är det lite softare.

Idag var vi t.ex. 7 pers, ganska lyxigt! Så den här veckan kommer jag yoga 3 gånger, inte illa för 150 spänn i månaden. Inte ens 2000kr om året... Man måste planera lite mer och sätta alarm för att boka passen (i stan iallafall) exakt 48h innan men grejar man det är de lugnt sen!

Dagens bästa budgettips!

För de som bor nära Mariatorget eller Mälarhöjden kan jag tipsa om:

YesYoga

Christian vikarierar i några veckor på Fitness (vilken tuuuur man har va!) och jag gillade hans yogapass sjukt mycket! Inte lika "traditionellt" med lika vanliga ställningar som på andra pass jag varit på, mer utmanande och med grym musik! Både Common & Nas fanns med, enligt mig utomordentlig musik att yoga till även om jag gillar den traditionella indiska yogamusiken också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar