fredag 17 januari 2014

Wishlist

Jag jobbade lite mer i december än vad jag trodde och därför tänkte jag skriva en liten önskelista med saker jag ska köpa den 25e till mig själv! Får se om jag köper allt, kanske snålar och sparar pengarna istället... Hehe lätt att överdriva så fort man som student har lite mer cash.


  • May Lindstrom The Youth Dew - mitt Cvitamin-serum från Maria Åkerberg är snart slut (recension kommer, detta serum har hjälpt mig myyycket!) och detta har jag varit sugen på ett BRA tag.
  • May Lindstrom The Blue Cocoon Beauty Balm - ny nattkräm behövs också! Yeeeah.
  • Tata Harper Resurfacing Mask - köpte ett prov av denna och den är gryyyyyym. Huden blir supermjuk och återfuktad och dagen efter är finnar lugnade som bara den!
  • Kjaer Weiss foundation - Har bara läst gott om denna och hur kan man inte vara nyfiken när ett favoritmärke släppt något så viktigt som foundation.
  • Osmia Organics Spot Treatment - Om det går att beställa till Schweden?
  • Massa doftljus! - Soyaljus och vaxljus!
  • Aromalampa från Dofta - samt ett antal väldoftande oljor! Älskar sånt här och har innan använt Rituals men är överlycklig över ett naturligt alternativ.
  • MyChelle Ultimate Lash & Brow Serum - för att mina ögonfransar är så korta och tunna. Hoppas den funkar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar