söndag 19 januari 2014

Detoxdags

Den här kommande veckan kommer att vara lite tung för mig eftersom min bf flyttar ut pga plugg på andra sidan stan. Därför tänkte jag att det kan passa bra med detox! Jag har ätit mycket skit så kroppen behöver sig en rejäl rening. Får se hur huden blir, den är så bra nu men hoppas den blir heeelt helt finnfri.

Jag följer detta detoxprogram, helt enkelt för att det inte verkar omöjligt. Jag detoxade förra året vid samma tid men körde då på egen regi vilket gick sådär... Svårt att följa när man inte har någon riktig plan och dessutom gick jag hungrig mycket vilket ju inte är meningen! Många av ingredienserna hade jag hemma men trots det har jag en gigantisk inköpslista på saker från både ICA och Coop. Detta kommer kosta men jag ser det som en försenad julklapp till mig själv. Sen sparar jag väl lite på att INTE köpa godis/glass/chips på ett tag...

10 dagar f.r.o.m. tisdag LETS DO THIS SHIT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar