måndag 30 december 2013

NEW IN






























Studentkassan börjar verkligen kännas men jag har jobbat lite extra så som en julklapp till mig själv köpte jag Ilias Lip Conditioner i Blossom Lady. Har redan provat, kan säga att det känns som ett av de bästa läppbalsamen jag någonsin prövat!

Mer i paketen låg:

- Lavera 2 in 1 Cleansing Milk. Prisvärd och ska ha ett PHvärde som matchar hudens.
- Weleda Almond Sensitive Skin Cream. Ny dagkräm.
- Incidents in the Life of a Slave Girl av Harriet Jacobs. Julklapp från BF. En självbiografi som publicerades 1861. Ser myyyycket fram emot att läsa den, även om jag grinar av ilska när jag läser sådana här böcker eller ser filmer med slaveritema. Borde tipsa några på mitt jobb om den här boken som innan använt n-ordet ganska flitigt. Usccchhh smuts :(

Allt förutom boken (som jag fick) köpte jag från Naturisimo.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar