fredag 8 november 2013

testande av produkter, hur går det?

En produkt som jag testar just nu är Antonia Burrells Pure Therapy Serum. Dock misstänker jag att flaskan håller på att ta slut efter knappt en och en halvmånaders användning, och då endast en gång om dagen. Riktigt illa, Antonia Burrell... Betalar man så mycket för en produkt ska den räcka längre!

En till grej jag testar är Desert Essence Coconut Schampo. Ett helt ok schampo, dock har jag för mig att ingredienslistan inte är helt ren...? Bra och billigt men med en för söt doft för min smak.

Fler saker testas, men vissa kan jag inte riktigt bilda mig en uppfattning om... Till exempel Living Natures Manuka gel.. Hjälper den? Njää svårt att säga! Maria Åkerbergs Vitamin C serum har jag bara använt några kvällar så har inte hunnit tycka något ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar