onsdag 30 oktober 2013

New in

Första köpbatchen för den här månaden har anlänt! Bara roliga grejer...









































Detta fanns i paketen:

May Lindstrom skin som äntligen kommit till alice&white, mitt första köp blev The Problem Solver som jag läst mycket gott om! Passar perfekt för mitt otrooooligt finniga ansikte.

Både Balance Me-handkrämen och Spiezia läppbalsam låg i paketet som gåvor från alice&white, det kallar jag riktigt bra kundservice! Jag kommer med nöje handla från dom igen. Handkrämen åkte i väskan direkt och läppbalsamet hamnade vid sängkanten.

Tonern är Gentle Freshener från Maria Åkerberg, inhandlat på Skin City som har grymt snabb leverans (gratis leverans är trevligt också..!). Detta är det BÄSTA och mest prisvärda ansiktsvattnet som existerar tror jag... Flower Freshener som jag köpte i juni (!!!) tog precis slut och räckte där med i ca 4 månader.

Förutom detta inväntar jag paket från både iHerb och Naturisimo. Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar