onsdag 7 augusti 2013

GoW Majik Coconut Revival Cream

Den här köpte jag först en liten burk av som räckte i evigheter för den är så dryg. När den var slut klarade jag mig nästan inte under leveransen av den större förpackningen, så bra är den! Det är en dryg kräm, lite räcker långt. Hålet i den större förpackningen är stort, så vill man inte slösa produkt och ha massa i handen är det bästa att förvara den liggandes. Den doftar svagt av kokosnöt och återfuktar utan att kladda eller lägga sig som en hinna över huden. Den ska vara bra mot finnar, jag märker inte någon extrem förbättring av just den här krämen men den förvärrar absolut inte acne. Krämen passar också min känsliga hy.





























Stora förpackningen kostar $22 hos GoW. Inga pengar alls för hur länge den håller!

Betyg. 5 av 5!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar