fredag 26 juli 2013

Suki Pure Facial Moisture - Balancing

HURRA och grattis till mig för idag fyller jag 22! Jag har fått många fina presenter från mina föräldrar även om de bor långt bort, jag är verkligen bortskämd. Ikväll firar jag med min syster och systerdotter på Indisk restaurang (min favoriiiit), min bf måste jobba men han har ordnat en överraskning åt mig så om en stund ska jag få instruktioner, haha, spännande.

Här firar jag med att skriva lite om en produkt som jag gillar rätt mycket!

Jag vet inte om jag kan pinpointa att det är exakt den här oljan, men NÅGOT i min skönhetsrutin eller mina kostvanor har gjort att jag fått SÅ mycket mindre finnar. Just nu har jag några men hela förra veckan var jag i stort sett finnfri. Det har inte hänt sen jag var 19! Helt sjukt! Iallafall så gillar jag denna jättemycket. Den känns superskön att smörja in, är otroligt dryg (jag använder 2 droppar per kväll) och gör att jag inte behöver använda hälften så mycket av min nattkräm. Är man fet eller oljig kan denna ersätta nattkrämen helt, men jag föredrar att använda min Secuvie Repair Cream eftersom jag tycker om den så mycket.





























Jag rekommenderar att vara blöt/fuktig från toner när oljan appliceras, det hjälper att sprida ut den jämnt över huden. Mina porer är samma storlek som innan, men en kraftig minskning av finnar har jag som sagt märkt (kanske inte just pga av denna dock). Ca £30 får man betala, ett bra pris för hur otroligt dryg den är. Jag har prövat att använda den på dagen en gång men upplevde då att min hy blev oljigare än vanligt.

Betyg: 4,5 av 5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar