tisdag 23 juli 2013

så mycket att skriva om och så lite tid

Jag har fleeeera saker att skriva om, många produkter har testats! Det får bli i framtiden, men jag kan nämna lite snabbt några produkter jag gillar mycket:

Lotus Organic Mascara i brunt
Coconut Revival Cream från Garden of Wisdom
Suki Balancing Oil
Secuvie Repair Cream
Neem (not dream) Cream från GoW (ett lager på finnar över natten, känns som det hjälper!)
John Masters Organics zink & sage shampoo


Några saker jag inte är lika förtjust i:

Fruity Meow Meow Facial Lotion, GoW. Får skylla mig själv, lusläste inte INCI - innehåller phenoxyethanol :(
Emu Face Cream GoW, samma som ovan:(
Bentley Organics Detoxifying Grapefruit shower gel - lite FÖR detoxifying...

Nej, dags att lusläsa lite INCI på GoW då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar