fredag 5 juli 2013

Ögonfransserum

Jag sitter och funderar på ögonfransserum. Jag har kämpat på med LashFood i snart 6 månader men INGET händer. Har kollat på iLash som enligt hemsidan innehåller 100% naturliga ingredienser men någon INCI finns inte så vill man veta får man väl maila då! Konstigt att inte skriva ut ingredienserna på något man ska sätta på sina ögon varje dag...

Sen ska jag köpa ett korsstygn för är det något som gör mig avslappnad är det att sy korsstygn! När de är färdiga tycker jag de kan se fina ut men själva korsstygnstekniken tycker jag inte är så pass fin att de får stå framme. Däremot är det roligt att sy! Längtar tills jag kan sätta på min favvomusik och sy lite;



Na'Tee, så TUUUUNG.




Jag är så trött på den här låten men videon är ruuulig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar