fredag 12 juli 2013

Maria Åkerberg Flower Freshener

Den här produkten orkar jag inte skriva en uppdelad recension på, så jag tänker bara skriva en liten sammanhängande text. Jag gillar den mycket! Jag har inga höga krav på toners annat än att de ska kännas återfuktande, svalkande och sköna på huden. Den här fyller alla krav och jag gillar den stora sprayflaskan.

Flower Freshener innehåller rosenvatten och salviavatten, är alkoholfri och förbereder huden för andra produkter. När jag fortfarande är fuktig av denna smörjer jag in huden med aktuellt olja/serum och det blir jättebra. Jag använder ansiktsvatten för att återställa PHbalansen i huden när den varit i kontakt med vatten, så att man inte torkar ut. Det funkar denna bra till. Man kan traditionellt använda den på en bomullspad men jag föredrar att spruta direkt på ansiktet. Det är SÅ skönt!
















































Att den dessutom är prisvärd för 159kr/250ml gör inte saken sämre och den är även dryg. Jag har använt den i 1,5 månad, ca 4 sprut både morgon och kväll och det ni ser på bilden är allt jag använt.

5 av 5 får denna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar