torsdag 27 juni 2013

iHerb beställning

Idag kom DHL med mitt paket från iHerb. En fin liten tullavgift på 136kr fick jag också, varför kan jag aldrig ha tur och vara en av dem som slipper tullen?

Jag la min beställning i måndags, valde shipping DHL Express International som kostade ca $13 för det här paketet och idag TRE dagar senare kom det fram!? Helt sjukt... Valde jag ett för dyrt fraktalternativ eller? För jag var beredd att vänta längre än så. Sjukt bra iallafall.

Detta är vad paketet innehöll:

En stippling brush från Real Techniques by Sam Chapman - har länge velat ha denna till flytande och till min Priorifoundation!

Manukahonung - gjorde misstaget att bara köpa 5+... Jaja den kommer till användning ändå. Men nästa gång kommer jag köpa från feelunique där det är billigare med högre MHF.

Tre eteriska oljor - apelsin, lavender och mejram. Drömmkuddar shooo!

Prov på omega 3&6 kapsel. Well thank you!




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar